ddns service

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Thu May 26 00:09:35 EEST 2005

* To linux-greek-users at lists.hellug.gr [2005-05-25 23:16]:
> * Βασιλειου Σπυρος [2005-05-24 20:41]:
>
> Δωρεάν DNS για μέχρι πέντε ζώνες προσφέρεται από το http://www.zoneedit.com/

Παρεμπιπτόντως, τώρα που διαβάζω αυτό που έγραψα μου ακούγεται λίγο
απότομο. Ναι μεν υπάρχει το zoneedit.com, αλλά σίγουρα όποιος άλλος
θέλει να προσφέρει κάποια παρόμοια υπηρεσία είναι ευπρόσδεκτος! Σίγουρα
υπάρχει ενδιαφέρον, και όσο να 'ναι αισθάνεται κανείς πιο όμορφα όταν
ξέρει ότι υπάρχουν και στην Ελλάδα κάποιοι που ενδιαφέρονται για τέτοια
θέματα.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr