Slackware 10.1 και Ελληνοποίηση

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Wed May 25 08:49:46 EEST 2005

Την Tue, 24 May 2005 22:54:04 +0300,ο(η) Michael Iatrou
<iatrou at serverhive.com> έγραψε/wrote:

> Μη το κουράζεις, υπάρχουν οι _σωστές_ οδηγίες εδώ:
>
> 	http://members.hellug.gr/djart/articles/grlinux/grlinux.html
>
> Τις ακουλουθείς πιστά και όλα δουλεύουν!

Ναι με τη μόνη διαφορά όμως ότι ο άνθρωπος θέλει να βάλει el_GR.

Επειδή κι εγώ είχα τα ίδια προβλήματα με τα ελληνικά στο slack 10
μπορώ να πώ ότι:
-στον πυρήνα 2.4. που έχει το slack δεν παίζουν τόνοι σε ελληνικό
πληκτρολόγιο
σε unicode κονσόλα, (δεν ξέρω άν παίζει κάποιο patch) γιατί όταν πάει
να συνδυάσει τόνο και 'α' το 'α' γίνεται δύο bytes και η σχετική μεταβλητή
unsigned char. Δε θυμάμαι το σχετικό post που το είχα δει αυτό αλλά με ένα
patch ή ένα compile του πυρήνα ίσως να διορθωνόταν.
-δεν παίζει ο mc με utf-8 γιατί δεν έπαιζε (πριν από 4 μήνες τουλάχιστον)
η βιβλιοθήκη (text) γραφικών που χρησιμοποιεί (slang). Γι' αυτό υποτίθεται
ότι υπάρχει λύση αν εγκαταστήσεις νεότερη (slang) με υποστήριξη Unicode
-επίσης ο mc πρέπει να εκτελείται με όρισμα -a για να μην προσπαθει να
εμφανίσει γραφικούς χαρακτήρες που τώρα τη θέση τους έχουν τα ελληνικά.
-το περιβόητο echo -e "\033(K" πρέπει να το 'φάει' κάθε κονσόλα ξεχωριστά
για να δουλεύει από κει και πέρα. Μήπως φταίει αυτό που χαλάνε τα ελληνικά
της κονσόλας όταν είσαι στα Χ;

Όσον αφορά το πρόβλημα με τις γραμματοσειρές, εμένα τουλάχιστον έπαιξε
παντού όταν έβαλα τις γραμματοσειρές του ΓΡΑΦΙΣ