ddns service

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Tue May 24 20:41:36 EEST 2005

> Skeftomaste na anaptuksoume ena DDNS service pou tha einai free,
> akoma kai gia
> domains "www.your-company.gr" (se antithesi me to DynDNS.org).
>
> Opoios, diladi, exei stin katoxi tou to "your-company.gr" kai mia
> sundesi ADSL
> (akoma kai dynamic) na mporei na exei tous dikous tou servers (www, mail)
> kato apo to domain auto xoris xreosi.
>
> Posous tha endiefere kati tetoio gia na to xrisimopoiisoun se dika tous
> domain?

An skeftoume posoi idiotes alla kai poses mikres epixeirhseis prepei na
skane px 30 Euro se Forthnet gia to zone file kai alla polla paromoia paradeigmata,
tote nai milame gia poli endiaferon.

Bebaia den ksero ti ginetai se periptoseis pou o pelaths paizei primary DNS kai zhtaei
secondary, o pelaths exei static IP kai thelei stathero serve klp klp.

Den exo katalabei kati bre paidia. Giati sthn rhmada thn Ellada ta xreonoume ola?
An den kano lathos sto AIX h sto NTUA paizei enas K-ROOT DNS server (ara kostos gia
tous ISP mhden afou einai sto esoteriko ths xoras) den tha mporouse na leitourgei
enas FREE DNS gia na kanei thn douleia tou o kosmos?

Filika
Spiros