CVS offline repo mergin *all* changes to main repo

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Tue May 24 17:28:54 EEST 2005

Γειά χαρά, μια ερώτηση για τους CVS gurus.

Scenario:
- Δύο repositories: Μία η κύρια (online) και μία προσωρινή (offline -
κάτι σαν vendor local repo).
- Checkout από την online την τελευταία έκδοση, checkin στην offline.
- Πολλές αλλαγές στην offline (και πολλά check-ins).

Ερώτηση:
- Πώς μπορεί κανείς να κάνει merge back στην online όλα τα ενδιάμεσα
checkins που έγιναν στην offline;

Η ερώτηση υπονοεί προφανώς να γίνει αυτό με κάποιον τρόπο ΕΚΤΟΣ του να
φτιαχτεί ένα script το οποίο να παίρνει τις offline αλλαγές, να παράγει
patches για την κάθε μία και μετά να τα εφαρμόζει την κεντρική repo.

Ωστόσο, αν υπάρχει τέτοιο script, θα χαρώ πολύ να το χρησιμοποιήσω. Αν
όχι, θα αναγκαστώ να το φτιάξω.

Πάντως, ακούγεται αρκετά "προσιτό" σενάριο ώστε να το έχει φτιάξει
κάποιος ήδη. Έχω ψάξει και δεν έχω βρει τίποτα..

Δ.

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)