DNS eggrafes

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon May 23 17:52:58 EEST 2005

On 2005-05-23 17:16, "Nektarios A. Kteniadakis" <nekten at hellug.gr> wrote:
> Καλησπέρα σε όλους!
>
> Έχω το εξής πρόβλημα: Σε ένα μηχανάκι με σταθερή ΙΡ π.χ. την
> xxx.vvv.zzz.sss  θέλω να να σηκώσω ένα DNS server ώστε να δίνει την
> δικιά του IP στο domain π.χ. domain.gr . Επίσης το μηχανάκι αυτό θα έχει
> ένα mail server.  Αυτό που δεν ξέρω είναι πώς πρέπει να είναι οι
> εγγραφές στο /var/lib/named/master/domain.gr .

> Αυτές που έχω μέχρι τώρα είναι ώς εξής αλλά δεν λειτουργεί:
>
> $TTL 2d
> @	IN	SOA	domain.gr. root.domain.gr. (
> 			2005052303
> 			0
> [...]

Αυτά σωστά φαίνονται.  Αν την σταθερή IP στην "παρέχει" κάποιος ISP
όμως, το όνομα της διεύθυνσης xxx.vvv.zzz.sss το κανονίζει αυτός, οπότε
μπορεί να χρειαστεί να συνεννοηθείς με αυτούς.  Εκτός και σε έχουν κάνει
εσένα υπεύθυνο για όλο το xxx.vvv.zzz address block, οπότε θα χρειαστεί
να φτιάξεις κι ένα δεύτερο zone file για το address block αυτό (με την
κατάλληλη δήλωση στο named.conf σου για το zone αυτό).