Perl sto panepistimio

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Fri May 20 15:12:13 EEST 2005

> Σύμφωνα με αυτήν την τακτική τότε όλες οι γλώσσες προγραμματισμού κακώς
> υπάρχουν, αφού ο επεξεργαστής αντιλαμβάνεται μόνον conditional jumps και
> απλά jumps...
Αυτή η λογική πάντως την έχουν πολύ αλλά την βλέπουν από διαφορετική
οπτική γωνία:
Δεν υπάρχει κανείς που να προσπαθεί να αναλύσει κάτι στα ελάχιστα συστατικά
του, αλλά σε γνωστά "αντικείμενα" λογικής (σύμφωνα με τον τρόπο που έχει
μάθει
να σκέφτεται).  Σχεδόν τα πάντα είναι έτσι στη φύση.
Εγώ για παράδειγμα όταν ακούω για τη διαδρομή Πάτρα-Πανεπιστήμιο, ακόμα και
σήμερα μερικές φορές δε μου έρχεται στο μυαλό η απόσταση ως
20 χλμ αλλά 2 φορές την απόσταση από το χωριό μου ως το Μεσολόγγι (που ήταν
η πρώτη μόνη διαδρομή που έκανα για πολλά χρόνια). Κι όπως λέει και το
ανέκδοτο
ο βλάχος μετράει τις αποστάσεις σε γκλίτσες κι όχι σε μέτρα.

Δεν είναι κακό αυτό, αυτό που πραγματικά είναι κακό είναι το κόλημα του
εγκεφάλου, που δε θέλει να προσαρμοστεί σε κάτι αντικειμενικά καλύτερο.
Στο πανεπιστήμιο είχαμε μάθει πρώτα fortran κι όταν έγραφα τα πρώτα
προγράμματα
σε C παιδεύτηκα για πράγματα που στη fortran τα έκανα ήδη πολύ εύκολα.
Εκεί όμως είναι το ανοικτό μυαλό κι αυτή η φωνούλα που σου λέει ότι πρέπει
σιγά σιγά (δε λέμε να καταστρέψεις όλη τη λογική σου σε δυο μέρες) να
περάσεις
σε κάτι άλλο, κι άν δεν τό'χα αυτό θα έλεγα ακόμα ότι η φόρταν είναι η
τελειότερη
και ότι κακώς ανακαλύφθηκε ο Pentium και τα windows αφού ο 386 και το DOS
δε χαλάγανε ποτέ και δεν κολουσανε ιούς (μιά άλλη άποψη του εν λόγω φίλου)

χμμμμ. Νομίζω ότι έχει δίκιο πάντως όσον αφορά Dos και windows!