Perl sto panepistimio

Giannis Papadopoulos ipapadop at removethis.inf_dot_uth_dot_gr
Fri May 20 11:37:11 EEST 2005

Πιστιόλης Κωνσταντίνος wrote:
> Υπάρχει κι άλλο σενάριο γλωσσομάθειας...
> Όπως μου έλεγε τις προάλλες ένας φίλος, όλα τα περί δομημένου
> προγραμματισμού
> κλπ, είναι βλακείες, αφού οι βασικές του αρχές αντικρούνται από τα ίδια
> της τα
> αξιώματα: "Πώς είναι δυνατόν να "καταδικάζεται" το goto όταν κάθε while,
> for κλπ αποτελείται από πολλά goto;" (..@$>$^<@<@$%..!*^*_)\ και ξέρει και
> pascal)

Σύμφωνα με αυτήν την τακτική τότε όλες οι γλώσσες προγραμματισμού κακώς
υπάρχουν, αφού ο επεξεργαστής αντιλαμβάνεται μόνον conditional jumps και
απλά jumps...

Δεν είναι λογική αυτή. Ο άνθρωπος έφτιαξε τις γλώσσες προγραμματισμού
σαν έναν εύκολο τρόπο να μιλάει στην μηχανή.

Κάποιες γλώσσες είναι πιο κοντά στην λογική μας και κάποιες άλλες πιο
κοντά στην λογική του μηχανήματος. Αλλά εν τέλει έχουν όλες ένα σκοπό:
να μας επιτρέψουν να γράφουμε πιο αποδοτικά προγράμματα που να είναι
συντηρίσιμα. Μετά αναλαμβάνει ο compiler και κάνει τα δικά του.

Πόσο καλή Pascal ξέρει; Μάλλον πρέπει να κάτσει να διαβάσει και λίγο
ακόμα για να εκτιμήσει την καλοσύνη του δομημένου προγραμματισμού.

> Όλα είναι θέμα ανοικτού μυαλού. Αν κάποιος διαθέτει τέτοιο μπορεί να
> αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεται (προς το καλύτερο και ανάλογα με την
> περίπτωση)
> Πολλοί άνθρωποι όμως δεν αλλάζουν τον τρόπο που σκέφτονται όταν
> "ανακαλύψουν"
> ότι υπάρχει κάποια γλώσσα που "λένε" ότι είναι καλύτερη. Απλά ψάχνουν
> να  δούν πως
> λέγεται στη νέα αυτή παράξενη γλώσσα το goto!

Κάποτε θα εκλείψουν και αυτοί...

Αν είσαι ερασιτέχνης προγραμματιστής, μάθε ότι γλώσσα θες και κάνε ότι
θες με αυτήν και μη μας τα πρήζεις... Γράφε τον κώδικα σου (που μπορεί
να κάνει οτιδήποτε, χρήσιμο ή άχρηστο) και κάνε την δουλειά σου όπως
μπορείς και σε βολεύει...

Αν όμως είσαι επαγγελματίας, οφείλεις να κάνεις την δουλειά σου έτσι
ώστε να βολεύει τους άλλους επαγγελματίες και να κρατάς κάποιο επιπέδο
λογικής στον κώδικα, ώστε αυτό που θα κάνεις να μείνει και μερικά χρόνια .