SOLVED, Gdk-ERROR **: BadValue κατά την εκκίνηση εφαρμογών με el_GR

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Fri May 20 09:27:37 EEST 2005

Για την περίπτωση που έχει κάποιος το ίδιο πρόβλημα,

δεν ξέρω ποιο font έψαχνε, αλλά λύθηκε όταν εγκατέστησα τον xfs.
Είχε δηλωθεί στο XF86Config-4
FontPath	"unix:/7100" χωρίς να τρέχει ο font server...
δε φταίει αυτό όμως, γιατί όταν αρχικά έτρεξα τον xfs-xtt στην πόρτα 7110
πάλι κόλαγε. Μάλλον για κάποιο λόγο το GDK (για εφαρμογές όπως xmms, xawtv
που κάνουν low-level απεικονίσεις) ψάχνει κάποιο συγκεκριμένο font.

Την Wed, 18 May 2005 08:38:56 +0300,ο(η) Πιστιόλης Κωνσταντίνος