Perl sto panepistimio

avlach at gmail.com avlach at gmail.com
Thu May 19 19:05:15 EEST 2005

On 5/19/05, lzografos <lzografos at gmail.com> wrote:
> Symfwnw _APOLYTA_ mazi soy... DEN ypobibazw tin aksia kamias glwssas
> (xristiki i didaktiki).
> Edwsa mia proswpiki gnwmi gia ayto poy gnwrizw. An i lista xreiazotan
> apantiseis pantognwsias tote mallon tha eixe 1-2 mail to xrono....

Xairomai pou symfwneis. Apla na sou deiksw to apospasma to arxikou
mail tou thread me to opoio diafwnw:
---
Giati kurioi Kathigites den balate tin perl san mathima (esto kai epilogis)
sto panepistimio kai mou bazete (mexri kai simera!) kati aidies opos
smalltalk (osoi tin exoun akousei na sikosoun to mouse!) kai lisp?????
---
Den pistevw oti oi foithtes plhroforikhs tha wfelithoun toso apo thn
perl oso apo alles glwsses. Skopos einai na mporoun na programmatisoun
se opoia glwssa xreiastei kai na mathoun kainouries. Apo ayth thn
apopsh h Perl den einai oti kalytero didaktika.

Twra oson afora tis empeiries pou anafereis, de me ekplhsei pou se dyo
mhnes kapoios emathe na grafe kati xrhsimo se perl. To thema einai oti
an eixan afierwthei se mia pio didaktikh glwssa (px Java), se dyo
mhnes pali tha mporouse na grapsei enan algorithmo se  sth glwssa
ayth. Kai dyo meres argotera tha ton egrafe kai se perl. To antistrofo
(dyo mhnes se perl, dyo meres Java) den isxyei synithws.

Gia na kanoume ta peiramata mas (anhkw sthn kasta ths epeksergasias
fysikhs glwssas) h Perl, h Python kai oles oi alles mas bolevoun gia
ta peiramata mas. Omws gia na mathei kapoios programmatismo, ta
pragmata einai diaforetika (apo ekei ksekinhsa!).

Andreas