Slackware 10.1 και μεγιστοποίηση απόδοσης

Γιώργος Χριστόπουλος kalidona at hotmail.com
Thu May 19 18:12:31 EEST 2005

Σε ένα παλιό PC θέλω να πειραματιστώ με το Slackware 10.1. Ταχύτητα
επεξεργαστή 350 Mhz με 128 Μb μνήμη και 6άρι σκληρό. Ξέρω ότι είναι δύσκολο
να αποδώσει αξιοπρεπώς αλλά δε χάνω και τίποτα να δοκιμάσω.
Λοιπόν το ερώτημα μου είναι το εξής: Σκέφτομαι να εγκαταστήσω και τα τρία
γραφικά περιβάλλοντα που υποστηρίζει αλλά να χρησιμοποιω μόνο το gnome ή το
xfce -το πιο πιθανό-. Ο λόγος είναι ότι είναι πολύ πιο ελαφρά από το KDE
αλλά θα ήθελα να μπορώ να χρησιμοποιώ κάποιες εφαρμογές του π.χ Kinternet.

 Η εγκατάσταση του KDE θα έχει ως αποτέλεσμα ένα πιο αργό σύστημα ή δεν
επηρεάζεται η απόδοση του αφού δεν φορτώνεται. Αν δεν κάνω λάθος όταν
εκκινεί μια KDE εφαρμογή μέσα από άλλο γραφικό περιβάλλον αυτό που συμβαίνει
είναι ότι καλόυνται οι βιβλιοθήκες του KDE όπως η kbuildsyscoa. Αλλά το
ερωτημά μου είναι αν η εγκατάσταση και μόνον αυτή, του KDE θα κάνει το
σύστημα να σέρνεται;