Perl sto panepistimio

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Thu May 19 13:21:21 EEST 2005

avlach at gmail.com wrote:

>Koita, h Perl (kai h Python epishs) xrhsimopoiountai se arketous
>xwrous opws

Thn Perl kai thn PHP basika tis ma8aineis gia na exeis thn eyxaristhsh
na ka8esai eksw sthn kafeteria me to frape sto xeri kai na tsakwnesai me
tis wres me ton apenanti sou pou ema8e Python kai Ruby enw oi alloi dyo
skane sth zhleia koitwntas sas apo ton eksaerismo tou hmiypogeiou mesa
sto opoio grafoun ta SQL frontends se Visual Basic dot Net.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE