Perl sto panepistimio

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Thu May 19 11:24:52 EEST 2005

Constantine Dokolas wrote:
> Καλά, εδώ για πρώτο μάθημα προγραμματισμού στη Πάτρα έχουνε Fortran
> και το πρόβλημά σου είναι ότι δεν διδάσκουν Perl; Μήπως αντί για
> C/Java (άλλο και αυτό, να τα έχουνε μαζί για τους δευτεροετείς) πρέπει
> να βάλουν μετά από τη Fortran τη Perl; Αρχίζουμε και χάνουμε το μέτρο
> δυστυχώς...

For what is worth, στους Η/Υ τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα (υποθέτω
αναφέρεσαι στους ηλεκτρολόγους): C στο πρώτο εξάμηνο, Java στο δεύτερο.
Βέβαια και εκεί έχουν κάνει εξυπνάδες, π.χ. στη C αντί για τη Βίβλο
(Kernighan-Ritchie) έχω ακούσει ότι μοιράζουν πλέον βιβλίο ενός καθηγητή
από τους ηλεκτρολόγους (Θραμπουλίδης), αλλά άμα θες να μάθεις
προγραμματισμό έχεις και καλά και πολλά ερεθίσματα (ίσως δυσανάλογα
πολλά για τη C).

Anyway, τον προγραμματισμό τον μαθαίνεις, δεν στον μαθαίνουν. That said,
αρκούν καλές βάσεις. Τώρα τι ακριβώς συνιστά καλές βάσεις είναι yet
another language-flamewar (LISP is good, αλλά δεν νομίζω ότι είναι το
καλύτερο σημείο να ξεκινήσει κανείς), αλλά σίγουρα δεν είναι ούτε η
Fortran ούτε η Perl (για τη Basic δε λέω τίποτα γιατί δεν την έχω
ακουμπήσει ποτέ, αλλά ο ημίθεος κάτι θα ξέρει). Εγώ ίσως και να πρόκρινα
την python, then again δεν είμαι και μέλος ΔΕΠ or anything οπότε μπορώ
να λέω ελεύθερα ότι μλκία θέλω ;-)

Υ.Γ. Και προφανώς αυτό δε σημαίνει ότι όποιος ξεκίνησε από Basic είναι
πνευματικά ανάπηρος.

G.