Perl sto panepistimio

Giannis Papadopoulos ipapadop at remove_this.inf.uth.gr
Thu May 19 01:35:17 EEST 2005

Polychronis Ypodimatopoulos wrote:
> Teleutaia kano ta prota mou bimata stin perl.
> Eimai 29 (kai kati) kai tora sta geramata katalaba oti tha eprepe na ksero
> perl edo kai xronia. Kai eroto:
>
> Giati kurioi Kathigites den balate tin perl san mathima (esto kai epilogis)
> sto panepistimio kai mou bazete (mexri kai simera!) kati aidies opos
> smalltalk (osoi tin exoun akousei na sikosoun to mouse!) kai lisp?????
>
> Pos einai dunaton na bgainoun apofoitoi sxolon pliroforikis kai to mono OS pou
> exoun xrisimopoiisei sti zoi tous einai to "Point-and-Click" OS????

> [...]

Γιατί να μη μαθαίνουμε και Logo μην τυχόν θέλει να μάθει το μικρό
ανιψάκι μας, PHP να κάνουμε σελίδες, κλπ κλπ;

Εν τέλει, τι έχει και η COBOL, στο πηγάδι κατούρησε;

Στο πανεπιστήμιο δεν μαθαίνεις τα πάντα, μαθαίνεις τη βάση στηνοποία
χτίζονται τα πάντα.

--
one's freedom stops where other's begin

Giannis Papadopoulos
http://dop.users.uth.gr/
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.