Minimal server distros

Giannis Papadopoulos ipapadop at remove_this.inf.uth.gr
Wed May 18 18:43:04 EEST 2005

Giorgos Keramidas wrote:
> Η δική μου άποψη είναι ότι "το Gentoo μπορεί να πάει να γαμηθεί".
> Συγνώμη κιόλας, για τα βρισίδια, αλλά έχω φάει τα μούτρα μου ουκ ολίγες
> φορές επειδή κάποιος παπάρας έκανε commit στο Gentoo αλλαγές που κάνουν
> το τάδε πακέτο να σκάσει, το δείνα πρόγραμμα να μην παίζει πλέον με το
> παραπέρα, κλπ.
>
>             ``ΟΧΙ ΑΝΩΡΙΜΕΣ ΑΗΔΙΕΣ (GENTOO ΕΝΝΟΩ) ΣΤΑ PC.''

Ξέχασες να το βρίσεις για την ώρα που θέλει να εγκατασταθεί την πρώτη
φορά...

Άμα δεν το έχεις και πολύ ψαγμένο, κάνεις κάνα 3ήμερο...

Πάντως, το emerge είναι καλό.

--
one's freedom stops where other's begin

Giannis Papadopoulos
http://dop.users.uth.gr/
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.