Minimal server distros

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed May 18 17:05:17 EEST 2005

On 2005-05-18 16:08, Polychronis Ypodimatopoulos <pol at entelia.gr> wrote:
> [...]

Η δική μου άποψη είναι ότι "το Gentoo μπορεί να πάει να γαμηθεί".
Συγνώμη κιόλας, για τα βρισίδια, αλλά έχω φάει τα μούτρα μου ουκ ολίγες
φορές επειδή κάποιος παπάρας έκανε commit στο Gentoo αλλαγές που κάνουν
το τάδε πακέτο να σκάσει, το δείνα πρόγραμμα να μην παίζει πλέον με το
παραπέρα, κλπ.

            ``ΟΧΙ ΑΝΩΡΙΜΕΣ ΑΗΔΙΕΣ (GENTOO ΕΝΝΟΩ) ΣΤΑ PC.''

> Gia enan production server omos apaiteitai ena pragmatika hardened systima,
> ktismeno apo ta "themelia". H erotisi mou itan perissotero an exei kanei
> kaneis idi kati tetoio kai poio distro xrisimopoiise.

Εσύ τότε θες FreeBSD, απλά δεν το ξέρεις ακόμα :P

Επειδή όπως λέει ο Matthew D. Fuller[1]:

        Το Linux είναι ``grown''.  Το FreeBSD είναι ``designed'..

[1] http://www.over-yonder.net/~fullermd/rants/bsd4linux/bsd4linux1.php

> Ti perilambanei mia minimal egkatastasi tou slackware?

Καλώς ήρθες στην κόλαση (ή τον παράδεισο) των διανομών.  Δεν
περιλαμβάνει τίποτα.  Οτι διαλέξεις εσύ περιλαμβάνει.  Μέχρι να
διαλέξεις, κανείς δε μπορεί να σου πει σίγουρα :P