Gdk-ERROR **: BadValue κατά την εκκίνηση εφαρμογών με el_GR

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Wed May 18 08:38:56 EEST 2005

Χαιρετώ τη λίστα,

Για debian sarge
κάποιες εφαρμογές τερματίζουν κατά την εκκίνηση όταν έχω LANG=el_GR.
πχ. ο xmms βγάζει:
Gdk-ERROR **: BadValue (integer parameter out of range for operation)
   serial 75 error_code 2 request_code 45 minor_code 0

δεν έβγαζε άκρη μέχρι που χτές είδα το εξής στο xawtv:
Warning: Cannot convert string "-*-ledfixed-medium-r-*--39-*-*-*-c-*-*-*"
to type FontStruct
X Error of failed request:  BadValue (integer parameter out of range for
operation)
   Major opcode of failed request:  45 (X_OpenFont)
   Value in failed request:  0x240002c
   Serial number of failed request:  170
   Current serial number in output stream:  171

Στην αρχή δούλευε εντάξει και για el_GR και για el_GR.UTF-8 και επειδή είχα
UTF-8 δεν ξέρω πότε "χάλασε". Νομίζω όμως ότι έγινε όταν εγκατέστησα
ελληνικές
γραμματοσειρές σύμφωνα με τις οδηγίες από το Linux.gr
(http://mich.homelinux.net/debian/dt_greek.php)

Δεν ξέρω που να κοιτάξω, στα gtk-doc gdk δε βρήκα τίποτε σχετικό.
μήπως ξέρει κανείς που πρέπει να ψάξω, ή τι να κάνω;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Κώστας