Μου χακεψαν τον σερβερ

Nikos hackeras at gmail.com
Mon May 16 20:32:26 EEST 2005

Βασιλειου Σπυρος wrote:

> Σημερα το πρωι, παω να δω την σελιδουλα μου (να δω και τα χιτακια μου)
> και....ωωωωωωωωωωω.... συγκοπη! Η αρχικη σελιδα εχει αλλαξει και δειχνει
> ενα "παπαδοπαιδι" σκυμενο να παιρνει .... (ξερετε τι)!

Aman! kai mena mou tin eixan hackepsei mia fora kai eixan valei kati
asemno gia ton Xristo panw ston Timio Stauro(to opoiod en mporw na
anaferw kan).

Elpizw an tyxon xanapesw thyma hacking na min dw kai gw auto to
papadopaidi na kanei ta akatonomasta....

Alitheia eisai e kai esy "tis ekklisias"?

Giati allios gia poio logo na dialexoun papadopaidi na kanei.....??
Den kollaei....

--
Whenever Im asked "whats the best ......" (os, car, dog, state, etc)
I tell them, there is no best. Only Pros and Cons. If someone answers