National Security Issues

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Mon May 16 09:41:44 EEST 2005

> Afoy blepw pws to anakineite to thema, giati na mhn etoimasoyme kati,
> mia enhmerwsh gia to ypoyrgio amynas? As to doyme oi neoteroi (kala, egw
> den eimai neos alla me pianei) arsenikoi kai ws pithano "epaggelmatiko"
> anoigma gia th thiteia mas. Fantasteite gia na pas grafeas se PC na
> prepei na 3ereis linux anti windows!

Εγώ στο στρατό ήμουνα πολύ κοντά στην ευτυχία: Ήμουν (κοντά) σε ένα
υπολογιστικό 30 PCιών με Suse που έτρεχαν ένα στρατιωτικό εκπαιδευτικό
παιχνίδι στρατηγικής. Ένας φουκαράς Αλχίας είχε γίνει με το ζόρι
διαχειριστής
χωρίς να έχει ιδέα (και διάβαζε μέρα νύχτα τα βιβλία που συνόδευαν τη
διανομή)
και το πανυγήρι άρχισε όταν του είπαν ότι έπρεπε να ξαναστήσει το
υπολογιστικό
με πιό νέο suse γιατί το απαιτούσε η νέα έκδοση του παιχνιδιού.

Φανταστείτε τι χαρά που κάνανε; Μέχρι φροντιστήριο με βάλανε να τους κάνω!
Το μόνο κακό ήταν ότι εγώ γινόμουνα ΔΕΑ σε 2 βδομάδες και "δεν
προλάβαινα"...