National Security Issues

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sun May 15 22:00:13 EEST 2005

On Mon, 16 May 2005, Mario Saturno wrote:

> To simperasma einai telika einai oti opws se kathe
> doulia/meros/xoro/platia/xwra/trapeza.. iparxi o tameias boufosX ki o
> tameis AsteriX. To pou tha peseis einai kathara thema tixis imho.
Barda dhladh thn wra poy tha kanoyn ntoy oi toyrkoi, na soy katsei o
pyraylos kai na fygei kai na mhn peismwsei ('h xeirotera, na "pathei
vertigo" kai na soy erthei sto kefali).

Afoy blepw pws to anakineite to thema, giati na mhn etoimasoyme kati,
mia enhmerwsh gia to ypoyrgio amynas? As to doyme oi neoteroi (kala, egw
den eimai neos alla me pianei) arsenikoi kai ws pithano "epaggelmatiko"
anoigma gia th thiteia mas. Fantasteite gia na pas grafeas se PC na
prepei na 3ereis linux anti windows!