dumy ssh session - does my solution seems good enough to you?

Nick Papadopoulos nickpapad at gmail.com
Fri May 13 16:43:19 EEST 2005

χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια την δυνατότητα port forwarding του ssh για
να έχω remote (και ασφαλή) access από το σπίτι στο γραφείο μέσω του
internet.

Ζήλεψαν οι συνάδελφοι μου και θέλουν να κάνουν το ίδιο. Αλλά δεν θέλω
να τους δώσω πρόσβαση στο linux shell γιατί σκέφτομαι "φύλαγε τα ρούχα
σου για να'χεις τα μισά" (και θα γλιτώσω και ένα σωρό ερωτήσεις). Μου
αρκει να γίνεται το Port Forwarding που θέλουν για να δουν email και
το intranet.

Η λύση που υλοποίησα (και δείχνει να δουλεύει) είναι να φτιάξω ένα
bash script που το καλείς και έχει ένα ατέρμονο while true; do; loop;
και να τo δηλώσω ως shell για τον χρήστη foo.

Όλα φαίνονται να λειτουργούν μια χαρά αλλά έχω μικρή εμπειρία στο
unix/linux (βασίστηκα σε αρχαίες μνήμες unix από τα ΤΕΙ κάτι αρπαχτές
γνώσεις από δω κι από κει και κάμποσο googling). Γιαυτό θα 'θελα να
ακούσω τις γνώμες σας.

Υπάρχει πιο απλή ή σίγουρη λύση?
Μήπως η λύση μου έχει κάποιο προφανές κενό ασφάλειας που δεν περνάει
από το μυαλό μου?