lxdvdrip help

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Fri May 13 12:38:38 EEST 2005

axel maroudas wrote:
> O/H Tom Diamond έγραψε:

> Δηλαδή δεν υπάρχει μια ολοκληρωμένη λύση έτσι ώστε να ένα dual layer DVD
> να χωράει σε ένα dvd μαζί με τους υπότιτλους του. Διάβασα σε ένα forum
> (το linuxquestions.org αν και δεν είμαι και πολύ σίγουρος) ότι το dvd
> shrink παίζει μια χαρά από wine. Το προσπάθησα. Άνοιξε κανονικά το gui
> του, αλλά στο open δεν έβρισκε  τίποτα.
>
> Καμιά ιδέα, κάτι?

Προς το παρόν όχι δεν υπάρχει ολοκληρωμένη λύση. Νομίζω ότι για το
StreamDVD έχουν σκοπό να υποστηρίξουν υπότιτλους...
Πάντως, εν τέλει όλα γίνονται. Εγώ δε χρησιμοποιώ αυτοματοποιημένο
εργαλείο αλλά καμιά δεκαριά εντολές από κονσολίτσα και τελικά - το
αποτέλεσμα μετράει - έχω το dvd όπως το θέλω. Αν ενδιαφέρεσαι εσύ ή
κάποιος άλλος, να σου πω τη συνταγή.
Για το DVDShrink δεν ξέρω τι παίζει, δεν το έχω δοκιμάσει...

> Ευχαριστώ πολύ
> axelmangr

Tom.