lxdvdrip help

axel maroudas axelmangr at freemail.gr
Fri May 13 14:39:41 EEST 2005

O/H Tom Diamond έγραψε:

> Εννοείς τα γράμματα μέσα στην ταινία; Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει.
> Μπορεί να είναι ο player ή κάτι να παίζει με την ίδια την ταινία...

Δεν νομίζω γιατί και στο DVD της τηλεόρασης το ίδιο έκανε.

> Τα lxdvdrip και StreamDVD δεν υποστηρίζουν ακόμη υπότιτλους.

Δηλαδή δεν υπάρχει μια ολοκληρωμένη λύση έτσι ώστε να ένα dual layer DVD
να χωράει σε ένα dvd μαζί με τους υπότιτλους του. Διάβασα σε ένα forum
(το linuxquestions.org αν και δεν είμαι και πολύ σίγουρος) ότι το dvd
shrink παίζει μια χαρά από wine. Το προσπάθησα. Άνοιξε κανονικά το gui
του, αλλά στο open δεν έβρισκε  τίποτα.

Καμιά ιδέα, κάτι?

Ευχαριστώ πολύ
axelmangr