Efarmogh sumplhrwshs E9

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Fri May 13 03:10:43 EEST 2005

I 'll probably get flamed for this ... Anyway, το mail που έλαβα εγώ έλεγε:

Με τον τρόπο αυτό, ο καθένας έχει πλέον τρεις εναλλακτικές δυνατότητες
υποβολής του Ε9 για το τρέχον οικονομικό έτος. Από αυτές πρέπει να επιλέξει
ΜΙΑ:
1η. Ηλεκτρονικά, με τη χρήση της νέας εφαρμογής, ανεξάρτητα από  τον τρόπο
υποβολής (χειρόγραφο ή ηλεκτρονικό) του βασικού εντύπου της δήλωσης.
2η. Ηλεκτρονικά, με τη συμπλήρωση της φόρμας στο TAXISnet, εφ' όσον έχει
προηγηθεί η υποβολή, επίσης μέσω TAXISnet, του βασικού εντύπου της δήλωσης
(Ε1)
3η. Χειρόγραφα στη Δ.Ο.Υ., μαζί με το βασικό έντυπο της δήλωσης (Ε1)

Οπότε, εκτός και αν σε αντίθεση με όσα έγραφε το email από το taxisnet δε
λειτουργεί πλέον η web εφαρμογή (δεν έχω πρόχειρους τους κωδικούς μου taxis
να το τσεκάρω), δε θα έλεγα ότι θεωρούμαστε "de facto πελάτες μιας
εταιρίας", κάθε άλλο μάλιστα [η φόρμα στο taxisnet προϋπάρχει εδώ και αρκετό
καιρό].

Υ.Γ. Αυτό που ίσως θα είχε ενδιαφέρον θα ήταν να δοκιμάσει κάποιος την
client εφαρμογή με wine, και αν παίξει να σταλεί ένα mail ώστε να προστεθούν
οι αντίστοιχες οδηγίες. Στο site αναφέρονται ως υποστηριζόμενα τα Windows
98, οπότε πιθανότατα θα παίξει ΟΚ.

Regards,
G.