to logismiko einai politiko

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Fri May 6 14:23:57 EEST 2005

Giannis Papadopoulos wrote:

> Σε βρίσκω πολύ λάθος:
>
> 1) Αν ήταν εξωγήινος στην γη θα ήταν σαφέστατα πιο εξελιγμένος. Τα
> windows έστω ότι είναι η επιτομή της εξωγήινης νόησης. Αν ίσχυε αυτό,
> τότε οι εξωγήινοι θα ήταν σε παρόμοια κατάσταση με εμάς και επιπλέον
> εξαρτημένοι από τα lexotanil.

Μα καλά γιατί νομίζεις ότι είναι καταζητούμενος ? Τους χαλάει την
εξελιγμένη τους διανόηση και μόστρα με τις αηδίες του για αυτό θέλουν να
τον μπουζουριάσουν. Είπαμε, η επιτομή της εξωγήινης νόησης είναι το
SoLHurdLInux που όταν τελικά θα έρθει και από εδώ θα είναι στην εκδοση3

> 2) Δεν προσπαθεί να κατακτήσει την γη, προσπαθεί να την καταστρέψει.
> Βέβαια, όταν θα είναι έτοιμο να πέσει και το τελευταίο
> μηχάνημα-προπύργιο της anti-windows organization, τότε θα εμφανιστούν οι
> εξωγήινοι να μας σώσουν από το υβρίδιο εξωγήινου-μασώνου (τον Gates εν
> προκειμένω).
>
> Σύντομα κοντά σας από την κοντόφθαλμη προοπτική...

Ωραία.... πάω να αγοράσω απο τώρα πατατάκια,μπύρες,κοκα κόλες,ποπκορν
και τα ρεστα... Σας έχω όλους καλεσμένους όταν έρθει τελικά η ταινία.

Υ.Γ. Πόσο off-topic είμαστε ???

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074