to logismiko einai politiko

Giannis Papadopoulos ipapadop at removethis.inf_dot_uth_dot_gr
Fri May 6 10:39:07 EEST 2005

zakinthinos at freemail.gr wrote:
> εχουμε μια μαζα ασχετων χρηστων windows, που δεν ξερει ουτε ενδιαφερεται να
> μαθει για το linux και το ελευθερο λογισμικο, εαν καποιοι ενδιαφερονται τοτε
> θελουν να μαθουν το gnome+redhat+kde style, ερχονται λοιπον οι εμπειροι χρηστες
> και λενε "σιγα μην κατσω να χασω τον λιγο χρονο μου για αυτους", η μαζα λοιπον
> δεν ξερει ουτε για το debian ουτε για το ελευθερο λογισμικο

Άπαξ και μάθεις μια για το linux, σιγά σιγά μαθαίνεις και τα υπόλοιπα.
Αν έχει θέληση όλα γίνονται.

> και τους πανε αυτους που λετε (400 μυρια κοσμος) σε ενα δημοψηφισμα και τους
> ρωτανε "επιθυμειτε να προστατευθει το ελευθερο λογισμικο ή να γινουν
> αποδοτικοτερα τα windows που χρησιμοποιειτε καθε μερα"

Ποιος το ρώτησε αυτό; Υπάρχει αντίστοιχο δημοψήφισμα; Συνήθως
δημοψήφισμα κάνεις ανάμεσα σε σχετικά ομοειδή πράγματα (πχ προτιμάτε να
σκοτώνουν τα μικρά φωκάκια για να κάνουν γούνες ή να πίνετε ξεθυμασμένη
μπύρα στη θάλασσα;)

Εκτός αν υποννοείς ότι με τις πατέντες θα γίνουν τα windows ή το
εκάστοτε proprietary πακέτο ασφαλέστερο, πράγμα που σημαίνει ότι είσαι
σε τελείως λάθος δρόμο. Στο κάτω κάτω με τις πατέντες ίσως να έκρυβες το
πρόβλημα, δεν θα το διόρθωνες.

> νομιζω οτι οταν η φραση "ελευθερο λογισμικο" δεν τους λεει τιποτα ειναι ευκολως
> εννοουμενο οτι θα επιλεξουν το *bling* WINDOWS *bling*
>
> θα επιλεξουν αυτο που ξερουν και χρησιμοποιουν καθε μερα, οχι την μειοψηφια του 5% (και πολυ λεω με βαση stats απο web sites)

Οι μειοψηφίες έχουν το όραμα και κάνουν τη διαφορά... (Το σλόγκαν το
πουλάω σε κόμμα αν το θέλει)

> οποτε με βαση τις δυο πρωτες φρασεις φτανουμε στο συμπερασμα οτι η πολιτικη
> επιλογη για το ζητημα διαχειρισης πνευματικων δικαιωματων θα ειναι.... WINDOWS
>
> αρα οι ασχετοι θα αποφασισουν για το μελλον των linux users

> οι πολλοι για το μελλον των λιγων
>
> αυτο λεγεται δημοκρατια

Συνήθως γίνεται ως εξής: οι πολλοί αποφασίζουν να εκλέξουν λίγους και
μετά αυτοί οι λίγοι κανονίζουν την τύχη των πολλών με βάση αυτό που
νομίζουν ότι είχαν υπόψην τους οι πολλοί... Όμως οι λίγοι μέχρι να γίνει
όλη αυτή η ιστορία βρίσκουν πιο εύκολα λύση και είναι οι κερδισμένοι.

Να το πάω και παραπέρα;

> οταν η καθε ψηφος θα μετραει ποσοι αραγε θα ευχονται να μην ειχαν γραψει στα
> αρχ.. τους τον χ αρχαριο που ρωταγε για "τα λινουξ" ;
>
> ενταξει μπορει οχι σημερα, οχι αυριο, καποτε ομως ναι

"τα" linux... Και πότε ρώτησε κάποιος και δεν του απαντάνε σε αυτή τη
λίστα τουλάχιστον - απαραίτητη προϋπόθεση να ρωτάει κάτι που να είναι
σχετικό και σχετικά καλά διατυπωμένο.

> ο παραπανω πολιτικος υπολογισμος προσφερεται σε οσους δεν κατενοησαν το
> προηγουμενο πονημα μου...
>
> εν ολιγοις εκπαιδευση νεων και πατεντες αλλιως δεν σας βλεπω να εχετε λινουξ για
> πολυ ακομη

Θα έχουμε κάτι άλλο ή Hurd. Δεν καλύπτονται όλα ποια από πατέντες.

> ναι σιγα μην καθοτανε η μαικροσοφτ να σας αντιμετωπισει με τιμιο τεχνικο
> ανταγωνισμο
>
> flamethrower on οπως παντα....

Δεν την νοιάζει τίποτα από όλα αυτά.. Λεφτά θέλει να βγάλει. Αν κλείσει
η moft ξέρεις πόσος κόσμος θα μείνει χωρίς δουλειά; Το θέμα είναι να
κάνει ότι κάνει χωρίς να ενοχλεί τους υπολοίπους.