ktoday 0.1 ( Ελληνικό εορτολόγιο )

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Thu May 5 14:16:06 EEST 2005

> [...]
> μεγάλος
> (34) για να μάθω lex & yacc, αν υπάρχει κάποιος με τη σχετική ευχέρεια
> μπορεί
> να προσθέσει (και να ορίσει) το orth_easter που να αντιστοιχεί στο
> Ορθόδοξο
> Πάσχα και να τους στείλει το patch.  Αν πάλι δεν υπάρχει κάποιος που να
> ξέρει
> από lex & yacc μπορούμε να τους ζητήσουμε να το βάλουν εκείνοι (αρκεί να
> τους
> δώσουμε τη function για τον υπολογισμό του δικού μας Πάσχα.)

Αν κατάλαβα καλά θέλετε να προσθέσουμε κάποια keywords στο φορμάτ του
αρχείου
με τα events του korganizer, ώστε να μπορεί μετά να φτιαχτεί ένα template
αρχείο με όλες τις γιορτές της Ελλάδας. Δεν έχω πολύ χρόνο για το αρχείο
το ίδιο
αλλά ξέρω lex, yacc και μπορώ να το φτιάξω αν μου πει κάποιος τι ακριβώς
θέλουμε.

Δεν είδα καθόλου το φορμάτ του αρχείου αλλά μόνο το .y και απ' ότι βλέπω
μάλλον
μπορούμε να υποστηρίζουμε συθνήκες του στυλ αν το Πάσχα πέφτει μετά τις 23
απριλίου
τότε η γιορτή του Αγ. Γεωργίου πάει 1 μέρα μετά.