udev και hotplug ερωτήσεις

Giannis Papadopoulos ipapadop at removethis.inf_dot_uth_dot_gr
Wed May 4 19:50:52 EEST 2005

P. Christeas wrote:
> Ίσως να μην έγινα απόλυτα σαφής..

> Περίπου αυτό λέω κι εγώ:
> Με  κάποια προσπάθεια που είχα κάνει να εκμεταλλευτώ αυτά τα scripts,
> χρησιμοποίησα τον "πίνακα" ώστε οι γνωστές συσκευές, εκτός από το /dev/sd? να
> έχουν και ένα πιό συγκεκριμένο όνομα.
> Επιτρέπεται πάντα οι συσκευές να έχουν 2 και 3 /dev entries.

ΟΚ, συνενοηθήκαμε και λέμε το ίδιο πράμα ;)

> Το πρόβλημα με αυτό το σύστημα είναι οτι το /dev/sda είναι ο πρώτος δίσκος που
> συνδέθηκε, το /dev/sdb ο δεύτερος κλπ. Όπως και το /dev/mouse0 το πρώτο
> ποντίκι που βρέθηκε. Δεν συνδέουμε πάντα τον ίδιο δίσκο στο ίδιο usb port .
> Συχνά εμείς θέλουμε ο 40-άρης Seagate δίσκος μας να είναι σε ένα σημείο
> (/dev/sd_seag40, λέμε) , ο 80-άρης Hitachi με τα 4 partitions σε άλλο
> (/dev/sd_hit_part2 ) κλπ. Γι αυτό και προτείνω στον πίνακα να δίνουμε
> 'ονόματα' στις συσκευές που έχουμε.

ΟΚ, και με αυτό συμφωνούμε και αυτό κάνω και γω.

> Αυτό μπορεί να εξαρτάται και από το distro σου. Ξέρω για το δικό μου, αλλά δεν
> ξέρω στα άλλα αν είναι ίδιο..
 >
 > Ισχύει. Το πρόγραμμα που εκτελείται τώρα είναι το hotplugd, αν θυμάμαι
 > καλά.
 > Αυτό αναλαμβάνει να τρέξει τα scripts.

SuSE.. Και που είναι αυτά τα scripts;

Έχω μπει σε αυτή την διαδικασία γιατί sticks και δίσκος USB 2.0
κρασάρουν το σύστημα μετά από λίγη ώρα, χωρίς εμφανή αιτία.

Και μια και δίνεται η ευκαιρία αντί να κάνω μόνος mount κλπ κλπ να
γίνονται όλα αυτόματα και να κάνω ίσως και κάνα backup, ας το κυνηγήσω...