udev και hotplug ερωτήσεις

P. Christeas p_christ at hol.gr
Wed May 4 00:27:06 EEST 2005

Στις Τετάρτη 04 Μάιος 2005 5:50 πμ, ο/η Giannis Papadopoulos έγραψε:
> Ωραία, έκανα ότι σχεδόν ήθελα.
>
> Γίνεται στους κανόνες να βάλω κάποιο δικό μου script? Ας πούμε όταν δει
> την τάδε συσκευή, να την κάνει mount και αυτόματα backup?
>
> Tnx

Ναί, η ουσία του udev είναι οτι σε κάθε σύστημα μπορούν να υπάρχουν scripts
που να κάνουν οτιδήποτε με την συσκευή.
Προσοχή όμως, με το 2.6.7 είχα παρατηρήσει οτι όση ώρα 'τρέχει' το udev,
παγώνουν κάποια τμήματα του πυρήνα. Οπότε, πρέπει τα scripts να μην το
παρακάνουν. Στο 2.6.12 δεν το έχω κοιτάξει ακόμα.

Θα πρότεινα στους kernel distributors να καταλήξουν σε ένα κεντρικά
σχεδιασμένο σύστημα. Αυτό να έχει έναν πίνακα με 'γνωστό' hardware, το οποίο
να το ονομάζει /προσαρτεί σε συγκεκριμένα σημεία (π.χ. το δίσκο με τάδε
serial να τον βάζει στο /dev/sd_my-hard) ώστε εκεί να κάνουμε backups κλπ,
και το 'άγνωστο' (π.χ ένα usb stick που το βάζουμε πρώτη φορά στο μηχάνημά
μας) να μπαίνει στα παλιά, 'ανασφαλή' σημεία /dev/sda (με σειρά σύνδεσης
κλπ.).