[a bit off topic] - cheapest ADSL combo

lzografos lzografos at gmail.com
Tue May 3 15:29:50 EEST 2005

Dexomai to gegonos oti den gnwriza gia to hosting tis forthnet  gia to
opoio mprabo toys kai kali synexeia.

Den dilwsa pote oti eimai fwstiras - exw *mayra mesanyxta* kai ena
keraki anameno - se sxesi me allous. To thema einai oti eimai arketa
neos sto linux - kai den exw kamia sxesi me IT, viologos eimai - par ola
ayta ta panta ta ematha psaxnontas monos moy kai den thewrw lathos na
min gnwrizw kati... Den einai da oti eixa tin eykairia na to mathw kai
tin agnoisa

Oson afora tin kritiki moy stin etairia - itan se ena sygkekrimeno
simeio (hardware *support* gia rna sygkekrimeno pragma) poy nomizw oti
eixa dikio. Gia to ypoloipo blepe parapanw.

Telos den nomizw oti o X anagnwstis tis listas tin diabazei ws "o X apo
tin Y etairia" alla ws atomo - apo proswpiko endiaferon.

Telika ekana mia erwtisi  - epeidi kai kana trimino prin  eixa  dei
antrwpoys na milane gia ISP kai ftina timologia stin lista, me skopo
telika na moy apantisoyn an exoyn kapoio neo stoixeio.

---
Lysimachos Zografos
Webs:
www.lzografos.no-ip.org