System-wide MAIL (& PATH, & MANPATH, etc.)

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Thu Mar 31 23:58:12 EEST 2005

When the date was Thursday 31 March 2005 11:36, DJ Art wrote:

> Δηλαδή, ποιά εναλλακτική έχουν ?

Ναι, βεβαίως και έχουν εναλλακτική: να δέσουν μια πέτρα στο λαιμό τους και να
πηδήξουν στα νερά του ποταμού Ευφράτη, ελπίζοντας να δείξει έλεος ο
Μεγαλοδύναμος (και δεν αναφέρομαι στον Ρικούδη) ή έστω να μετενσαρκωθούν σε
κάτι με μεγαλύτερη αυτογνωσία και software engineering skills από της
αμοιβάδας.

Υπάρχει και η extreme εναλλακτική λύση 3, να ξανασχεδιάσουν και να υλοποιήσουν
κάτι πιό αξιοπρεπές. Έγινε ένα λάθος, δεν είναι ανάγκη να διαιωνίζεται.

--
 Michael Iatrou