System-wide MAIL (& PATH, & MANPATH, etc.)

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Mar 30 12:34:06 EEST 2005

Antonios Christofides wrote:
> λες τα έχω κάνει, και με ενδιαφέρει μόνο το συγκεκριμένο ερώτημα που
> ρώτησα. Δεν είναι σοβαρό πρόβλημα, απλά δεν παίρνω το σωστό "No
> mail/You have mail/You have new mail" όταν κάνω login.

Λοιπόν, νομίζω πως το βρήκα. Στο /etc/pam.d/ssh αλλάζω τη γραμμή
    session    optional     pam_mail.so standard noenv # [1]
σε
    session    optional     pam_mail.so standard dir=~/Maildir

Αντίστοιχες αλλαγές πρέπει να γίνουν σε άλλα αρχεία του /etc/pam.d
(?dm, login), αλλά ειδικά για το login μπορεί να υπάρχει και κάποιο
conflict με το /etc/login.defs (όπου πρέπει επίσης να γίνουν αλλαγές).

Δυστυχώς το documentation τομπσιλοπαίρνει (υπάρχει documentation για
το pam_mail;). Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στο thread που θα
επιστρέψουν τα Google groups αν ψάξετε με
    "mbox to maildir" pam_mail