Ðñüâëçìá óôçí áëëáãÞ ìåãÝèïõò (resize) ôïõ óêëçñïý äßóêïõ

vasilis vardaloupas vtrigas at hotmail.com
Sat Mar 26 17:34:08 EET 2005

Αγόρασα πρόσφατα ένα δίσκο για να βάλω τα αρχεία μου και αποφάσισα να
εγκαταστήσω και σε χώρο των 10 Gb το Mandrake 10.1, για να μπορέσω να
εγκαταστήσω το Mandrake εγκατέστησα το partition magic 8.0 αλλά μου δείχνει
ότι ο σκληρός δίσκος είναι dynamic αντί για NTFS ενώ στους οδηγούς του My
Computer τον δείχνει κανονικά san NTFS. Εντωμεταξύ o Partition Magic δεν μου
δίνει δικαίωμα να το κάνω αλλαγή μεγέθους (resize) και μου βγάζει το μήνυμα
Φαντάζομαι ότι θα πρέπει να κάνω Buck up τα αρχεία μου (πράμα δύσκολο) και
να κάνω format τον δίσκο από την αρχή.
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν γίνεται με Fdisk χωρίς να χάσω τα δεδομένα και χωρίς
να χρειαστεί ……να βγω σεργιάνι να βρω που θα κάνω αντίγραφα του δίσκου μου…
και γενικά μία εύκολη λύση…………
ή εάν γίνεται μέσα από την εγκατάσταση του Mandrake ...... (το ρισκάρω
μήπως;;;;;)