NAT/PAT erotisi

Richard Anderson hackeras at gmail.com
Wed Mar 23 21:50:15 EET 2005

Richard Anderson <hackeras at gmail.com> wrote in
news:Xns961E6A124D317hackerasgmailcom at 194.177.210.210:

> Mporoume isos na metatrepsoume ton router se multicast xepernontas
> etsi to rule tou "1 port CAN only be assignes to 1 ip address" alla
> meta omos gia athe incoming paketo tou router auto tha stelnetai se
> olous tous web servers. Me apotelesma omos ti? O client gia kathe 1
> request pou dinei na pairnei 5 diaforetika responses?!!?!!
>
> Paketo to paketo!

An omos, rythmizame to configuration file tou kathe Apache(http.conf) na
antistoixizei stin ip address tou ekastote mixanimatos pou trexei kapoio
registered domain name to opoio tha eixame emeis katoxyrosei proigouemnos
(px apo mia free domain redirection company opos tin www.tk), tote, otan
tha erxotan to idio paketo ston kathe web server o webserver amesos tha
anelye to paketo kai molis diapistone pos to URL proeleusis tou paketou
itan to idio me to hostname pou emeis tha tou eixame orisei sto
httpd.conf tote tha antilamvanotane oti to request proorizotan gia auton
kai tha to ekane "allow" enw oloi oi ypoloipoi web servers tha to ekanan
"discard". Kai fysika tha itan o monos pou tha estelne 1 response piso
ston client etsi oste na arxisei sosta i amfifromi epikoinonia
glytonontas etsi me auton ton tropo ton client apo tin trella tou na
parei 5 responses back.[1]

Auto nomizo einai poly pithano senario gia na paixei kai malista xoris
tin anagki yparxis kapoiou extra pc pou tha etrexe linuxaki troxonomo gia
na kanei to antistoixo redirection se kathe host. Eseis pos to vlepete?

[1] Alitheia an epairne o client 5 responses (index.html) ti tha ekane!?
Tha crashare giati den tha ixere poio index.html na protoemfanisei?

--
Just because I didnt doesnt mean I dont want to.
Just because I wouldnt doesnt mean I cant.