!!! kaliteri eksigisi !!!

Symeonidis Alexandros admin at yourmail.gr
Wed Mar 23 16:59:47 EET 2005

afto den exi kamia sxesi me afto pu zitisa,
aneksartitos poses ip exi to mixanima assigned / network adapter, thelw apla
OLA ta outgoind tis 2525, na ginun mesw tu eth0

episis den prokite na se pliroso gi afto, an thes voithas, alios asto

news:mailman.509.1111593345.25292.linux-greek-users at lists.hellug.gr...