NAT/PAT erotisi

Theo Vassiliadis cosmostation at gmail.com
Wed Mar 23 11:40:22 EET 2005

On Wed, 23 Mar 2005 11:22:33 +0200, Costas Barakitis <bcostas at hol.gr> wrote:

> Mhpws mporeis na mas peis kai GIATI 6es na ta kaneis ola ayta? Etsi gia
> na vgazei kai kana nohma to request pou kaneis.

Den mporei na rwtaei kapoios pws na lysei ena provlhma diktyou otan
exei mono ena PC.
O an8rwpos prospa8ei na ma8ei 8ewrhtika ola osa pisteyei oti kapote 8a
mporousan na tou fanoun xrhsima, sthn api8anh periptwsh pou ton
proslavei kapoios gia douleia.

Dystyxws, ayto pou den katalavainei einai oti einai adynato na ma8ei
kanontas erwthseis epi pantos episthtou se mia lista pou se kammia
periptwsh den einai sxoleio ekma8hshs.
Ennoeitai pws paravlepoyme to gegonos oti konteyei na ginei toso
gnwstos se oloys tous dynhtika proistamenous tou pou apokleietai na
sygkate8esei opoiosdhpote sthn prosplhpsh tou.
H elpida pe8ainei teleytaia kai (dystyxws) h hli8iothta den pe8ainei pote.

PS. Voh8eia mas!

--
Labor and Joy