Python site - forum

Fotis Georgatos gef at ceid.upatras.gr
Tue Mar 22 19:57:26 EET 2005

Giorgos Keramidas wrote:
> Den exo kamia idiaiterh protimhsh se kamia apo tis dyo.  Kuriws epeidh
> gia osa kano ego ton perissotero kairo, einai mia xara h Perl.

Ksereis ti koino exoyn oi pio polles ekdoseis ths basic kai ths perl?
Den einai Context Free Grammars - poso mallon, deterministic & non-ambiguous.
Kai kserete giati den yparxei IOPerlCC ? Ma den xreiazetai ek fysews!
Kathe nea version ths Perl, einai en dunamei neos orismos ths glwssas!

Akomh kai to unix shell exei antistoixa problhmata, kai isws kai alla,
alla toylaxiston den prospoieitai oti einai mia glwssa genikoy skopoy ;-)

Gia na eimaste kai ligo pio akribeis, h Perl v6 exei ena
poly monterno systhma gia parsing, Regular Expressions kai ta toiayta,
to opoio makari na to yiothethsoyn kai oi ypoloipes glwsses...

...sto entwmetaksy omws, h Python me exei kerdizei, by design and name:
http://en.wikipedia.org/wiki/Monty_Python

Python, C, Assembly kai ksero psomi, ante kai ligh Haskell!

--
echo "sysadmin know better bash than english" | sed s/min/mins/ \