NAT/PAT erotisi

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Tue Mar 22 19:13:31 EET 2005

Richard Anderson wrote:

>Se pliroforo pso an eixa kapoion filo pou eixe laptop tha to dokimaza amesws syndeontas to pano sto lan(alla kai pai pws gmt afou den exo
>switch).....ouf.....

IP aliases. Oses IP 8es se ena mono mhxanhma. Mexri kai sta windows
ginetai. Alla ama 8es kai to illusion tou 2ou mhxanhmatos nte kai kala,
shkwse ena VMWare me bridged networking sto 10.0.0.* subnet. Siga mhn
asxolh8eis na to kaneis, alla mhn klaigesai gia ayto (ki egw den exw
lefta, filous, switch, laptop, mia 2h karta diktyou, alla den prhzw th
lista [1])

>to router exei 2 thyres eleutheres mia lan kai mia usb alla an synedea to laptop sto eleuthero lan tin idia stigmi poou to 1o host tha itan stin usb the epaize to diktyo? Na kai alli aporia....

Kserw gw? to egxeiridio tou speedtouch anaferei tipota sxetiko?

>enas apo irc mou eipe to ent tha epaize alla to lan ox, opote den tha mporouse na to dokimaso.

E afou to eipe enas apo IRC, kai afou fysika DEN to dokimases kai DEN
diabases to manual tou speedtouch katanow apolyta th bebaiothta sou ...

>H aporia pou exefrasa itan poly sygekrimmeni, toso sygekrimeni pou apla xreiazotan mia apantisi tou styl "ginetai...gia auton ton logo" i den ginetai "gia.....ekeinon ton logo".

H prwth kiolas apanthsh htan eksisou sygkekrimenh kai sou elege oti
ginetai (mpas kai stamathseis alla pou ...). "mporis na stilis ola ta
WAN:80 sto 10.0.0.1:80 kai meta apo ekei an eine linuxaki <asxeth
enallaktikh A> h analogos to http request uri sou na to stilis analoga
sto mixanima pou mpori na eksipiretisi". Anti na ksekinhseis apo ekei
kai na deis pws skata to kaneis ayto (h estw na rwthseis pws skata to
kaneis ayto) arxises na les xazomares gia multicast kai alla tetoia
omorfa (?!?!). E sorry, alla orismenes atakes pragmatika aksizoun
epibrabeysh, eite ayth einai to spanio kai polypo8hto Honorary CCIE
#31337 Cum Laude ths Cisco (8elw ki egwwwwwww) eite gia to synh8estero
kai pio tetrimmeno brabeio ths anoixths palamhs.

Bebaia isws na mperdeythkes kai apo to "http request uri" (ontws me mia
prwth matia einai megalh, paraksenh kai akatanohth frash, pou na
psaxneis ti shmainei ama de se endiaferei ka8olou ayto pou kai kala 8es
na ma8eis [2])

Apo mena telos h trofh (sorry keramida, den anteksa :-( ).

Cheers,
Giannis

[1] plaka kanw, exw apo ola ayta.
[2] http://www.w3.org/Protocols/rfc2616/rfc2616-sec5.html