NAT/PAT erotisi

avlach at gmail.com avlach at gmail.com
Tue Mar 22 13:22:33 EET 2005

On Tue, 22 Mar 2005 11:06:08 +0000 (UTC), Richard Anderson
<hackeras at gmail.com> wrote:
> Michael Iatrou <iatrou at serverhive.com> wrote in
> news:mailman.474.1111487630.25292.linux-greek-users at lists.hellug.gr:
>
> Pos tha sas apallaxei diladi? Me poion tropo?

Re palikari, mia fora ta eipes kai monos sou kai mh mou zhtas na to
brw to mail sou giati den to exw gia evaggelio. An den
symperiferosouna eristika, kanontas erwthseis gia xarh psilosamata,
tha allazes mia fora (akoma) e-mail kai meta tha hmastan oloi
xaroumenoi. Alla afou den theleis, einai profanes, toulaxiston mhn
paraponiesai pou oi alloi de sou ferontai kalytera kai zhtoun na
apallagoun apo sena.

Tha sto stelna se proswpiko alla mou eipes oti de theleis giati se
psarevw, les ki ayto perimenoume gia na se mathoume.

Ante geia,
Andreas