Re: Ελληνοποίηση του KDE

avlach at gmail.com avlach at gmail.com
Mon Mar 21 17:04:55 EET 2005

On Mon, 21 Mar 2005 14:59:43 +0200, fs <admin at www0.org> wrote:
> On Mon, 21 Mar 2005 12:27:23 +0200, Steve Stavropoulos wrote:
>
> > An ton rwthseis gia to istologio, to 10% 8a sou pei oti einai kati pou
> > milaei gia to internet kai to 90% oti exei kapoia sxesh me internet.
>
> Εγώ πάλι θα υπέθετα ότι έχει να κάνει με ιστιοπλοΐα.
>
> --

Tha prepei na shmeiwsw oti kai h leksh "web" apo mh sxetikous agglous
tha eklambanotan ws dixty h istos araxnhs. Otan xrhsimopoieitai sta
ellhnika omws h agglikh leksh "web" mas fainetai safesterh giati thn
exoume syndesei (oi perissoteroi toulaxiston) me to Internet. Genika h
xrhsh mias hdh yparxousas lekshs mporei na odhghsei se paranohseis,
alla ayto einai anapofeykto ektos an ftiaxoume kainouries! H an
xrhsimopoioume tis (kainourgies gia mas) agglikes opote fantazomai oti
h syzhthh peri metafrasewn katantaei askoph.

Andreas