Linux based firewall

Giannis Papadopoulos ipapadop at removethis.inf_dot_uth_dot_gr
Mon Mar 21 11:16:56 EET 2005

p_pavlos at hol.gr wrote:

> Συμφωνώ και να συμπληρώσω ότι μπορείς να κάνεις και εφαρμώσεις και άλλες
> τεχνικές για να είναι πιο ασφαλές το μηχάνημα σου όπως
>
> Minimal setup
> only SSH running (optional  install port knocking)
> No module support
> remove unused accounts
> no remote root logins
> passwd expiration policy
> Remove setuid and setgid binaries
> install file integrity checker(side)
> install kernel security hardering tools (grsecurity)
> BACKUP BACKUP
> monitor / review logs

> [...]

Με δεδομένο χρόνο, υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα πράγματα που μπορείς να
κάνεις.. Δυστυχώς δεν επαρκεί ο ρημάδης..

Είχα ξεκινήσει να κάνω κάτι με slack, αλλά παρατήρησα πως σίγουρα θα μου
έτρωγε μήνα+ για να το κάνω να δουλέψει όπως θα ήθελα.

Θα τα κοιτάξω όλα αυτά, αλλά δεν κέρω κατά πόσο έχει νόημα να ξεκινήσω
τώρα να κάνω κάτι που ήδη υπάρχει και σε καλύτερη μορφή.. Άλλωστε αν το
κάνω μόνος μου, ξεχνάω τα web interfaces κλπ κλπ (δεν είμαι καθόλου
καλός web designer).

Τουλάχιστον υπάρχει κάτι minimal που να μου προσφέρει τα στοιχειώδη; Μην
ξεκινήσω με το LFS.