networking problem and NAT ???

Symeonidis Alexandros admin at yourmail.gr
Mon Mar 21 05:14:56 EET 2005

Kalispera,
exw to eksis prob:

exw afti ti stigmi to eksis configuration:

eth0 (nat-client) me rithmisi gia NAT kai ola mesw DHCP
otan kanw lynx www.myip.dk, emfanizete to ip tu NAT server

thelw na prosthesw to eth1, mia nea karta diktiou, i opia den tha exi kamia
apolitos sxesi me tin eth0, dld tha exi diko tis gateway, static ip,
broadcast, network, netmask etc...   exw ola ta apetumena settings
diathesima

to prob ine to eksis:
molis kanw ola ta settings, an kanw lynx www.myip.dk, to ip tu pc fenete os
to static ip tis eth1 !!!

egw thelw na ine pliros usable i eth1, dld mesw aftis na prospelasete to box
mesw internet, ke to box na bori na di internet mesw aftis, ala oxi os
default !!!

thelw dld na sinexisi na liturgi os default i eth0 !!!

pos bori na gini afto ???

exw prospathisi para polles fores me edit twn start up network scripts, ke
me route ktlp...

min mu pite na dw man route i man ifconfig, to exw idi kani...

i vlakia ine pos prin 2 meres to ixa kataferi afto pu leo, ala molis ekana
format ke to exasa !!!
de boro na to thimitho me tpt!

pite mu ti lisi plz...

thanx