Peri CCNA to erotima.

Richard Anderson hackeras at gmail.com
Sat Mar 19 11:54:29 EET 2005

William Wallace <vplia at otenet.gr> wrote in
news:mailman.425.1111227334.25292.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> Giati se endiaferei afto?
> Ti diafora exei (tha mporouse na exei) i real morfi apo tin simulation?

Pisteuo pos allo na vlepeis, hubs, switches, bridges, routers, cables me
prooptiki kai allo na ta vlepeis apo konta, na ta pianeis, na ta akoumpas
kai na ta xaideueis :-) Episis oi thyres tou kathe device den fainonte sto
sxima eno sto live prepei an xereis poio einai poio kalwdio se poia thyra
tou interface syndeetai.

--
Just because I didnt doesnt mean I dont want to.
Just because I wouldnt doesnt mean I cant.