Off topic - IP tracing (akoma pio off topic) -> George Daflidis-Kotsis

Giannis Papadopoulos ipapadop at remove_this.inf.uth.gr
Tue Mar 15 22:13:55 EET 2005

theofilatos at inp.demokritos.gr wrote:
> Agapite kyrie George Daflidis-Kotsis,
>
> Nomizo oti an eu logou kai aitias arxisete na
> me pirobolite me ta sxolia kai tin kritiki
> sas.
>
> Para9eto edo ta flegonta simeia
> a)   Exases to zhtoumeno. <--- Epi9etiko (sto proto mail)
>
> b)   Den exei tosh shmasia alla na akribologoume ki olas :->
>          ----^---Epi9etiko (deutero mail)
>
> c)   Tou eipes pws na brei to IP pou exei to netcafe sto opoio ka8etai.
>       (auto katalabes esy)

Cool down, δεν είναι επιθετικό το παιδί, μια υπόδειξη έκανε.

--
one's freedom stops where other's begin

Giannis Papadopoulos
http://dop.users.uth.gr/
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.