Desktop Linux

Giannis Papadopoulos ipapadop at remove_this.inf.uth.gr
Tue Mar 15 10:51:13 EET 2005

fs wrote:

> Το χρησιμοποιώ εδώ και 2-3 χρόνια. Βασικά αν το κοιτάξεις από την
> πλευρά του απλού user και δεν ξεψειρίσεις λεπτομέρειες με fonts και
> διάφορα τεχνικά ψιλολόγια που μόνο από προγραμματιστές ακούς, τα μόνα
> πράγματα που δεν έχει είναι το microsoft windows "start-menu" και
> shortcuts στο desktop.

Επειδή καλώς ή κακώς είμαι και χρήστης windows, και συν τοις άλλοις
είναι και το πρώτο "λειτουργικό" που είχα γνωρίσει, αυτά είναι τα δύο
που θα ήθελα να είχε ο wm.

Κατά τα άλλα ο καθένας χρησιμοποιεί κάτι επειδή έτσι έχει συνηθίσει.
Δυστυχώς συνήθισα το kde.

> Ο κόσμος γνωρίζει αυτό το πρόβλημα που ξεκινάει από το "race" των
> "desktop environents" που καλά θα έκαναν να κοιτάξουν να γίνουν desktop
> managers, και σιωπηλά αλλά αισθητά το αποδοκιμάζει. Δεν τυχαίο εξάλλου ότι
> ποτέ το koffice δεν ξεπέρασε το openoffice σε αναγνώριση, ή το konqueror
> το mozilla. Όπου υπάρχει κάτι ανταγωνιστικό, ο κόσμος παρατάει το "kde-"
> και "gnome-" αντίστοιχο και υποστηρίζει το ανεξάρτητο project.

Me 2... Mozilla + openoffice, μια και παίζει τέλεια παντού
(Linux,MacOS,Win).

--
one's freedom stops where other's begin

Giannis Papadopoulos
http://dop.users.uth.gr/
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.