Desktop Linux

fs admin at www0.org
Tue Mar 15 10:38:14 EET 2005

On Tue, 15 Mar 2005 09:58:27 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Πάντα θα υπάρχει η αντιπαλότητα μεταξύ των δυο στρατοπέδων που έχουν σαν
> σημαίες τις λέξεις "integration" και "keep it small & simple stupid" :-)

Το integration ενός σεβαστού και κάθε άλλο παρά "small & simple" set
προγραμμάτων όπως το koffice στην "ομπρέλα" του kde, χάνει απ' τον
ακήρυχτο πόλεμο μεταξύ kde-ικών και gnom-ικών.

Ο φανατισμός έχω την εντύπωση ξεκινάει από την ίδια αυτή συγκέντρωση. "Ναι
αλλά.. το kde έχει το koffice!". "Και τι με νοιάζει εμένα" θα πει κάποιος
"το τρέχω και από fluxbox", και καλά θα πει. Εκείνοι όμως που τσιμπάνε και
λένε "εγώ τρέχω μόνο openoffice!" ή "το gnome όμως..", μπαίνουν στο
παιχνίδι.

Αυτή η αντιπαλότητα είναι σίγουρα παράγωγο της ανθρώπινης βλακείας, δεν
έχει καμία ιδιαίτερη βάση. Από την άλλη όμως είναι αυτό το φαινόμενο που
κάνει κακό σε οτιδήποτε μοστράρεται "για το kde" ή "για το gnome" και
ακριβώς αυτό το "marketing" και τεχνική είναι που τα βάζει στο πρόβλημα
αλλά και το παράγει.

In short: Όχι "ομπρέλες" εκεί που δεν έχουν ουσιαστική χρήση. Η
ομαδοποίηση και ομογενοποίηση για εύκολη εγκατάσταση είναι δουλειά των
διανομών.