Bash questions

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Mar 15 08:13:29 EET 2005

On 2005-03-15 01:59, Giannis Papadopoulos <ipapadop at removethis.inf.uth.gr> wrote:
> Έχω ένα string της μορφής "/dir1/dir2/.../dirN/.." σε κάποια μεταβλητή
> Πως μπορώ να το κάνω "dir1_dir2_dir3_..._dirN_...";
>
> Προσπαθώ με το ed, είμαι σε καλό δρόμο;

Περίπου.  Το sed είναι ότι πρέπει γι αυτή τη δουλειά:

	$ echo /dir1/dir2/.../dirN | sed -e 's:^/::' -e 's:/:_:g'
	dir1_dir2_..._dirN

Το πρώτο substitution σβήνει το αρχικό / από το pathname, ενώ το δεύτερο
κάνει την αντικατάσταση '/' -> '_' που θέλεις.

> ΥΓ το wall γιατί δεν βγάζει τίποτα στην κονσόλα μου;

Το wall περιμένει να γράψεις ένα μήνυμα και θα το στείλει όλο μαζί όταν
δει EOF.  Πες μας πώς ΑΚΡΙΒΩΣ προσπαθείς να στείλεις μήνυμα με τη wall
και θα δούμε τι μπορεί να φταίει.