Off topic - IP tracing (akoma pio off topic) -> George Daflidis-Kotsis

theofilatos at inp.demokritos.gr theofilatos at inp.demokritos.gr
Mon Mar 14 20:52:56 EET 2005

Agapite kyrie George Daflidis-Kotsis,

Nomizo oti an eu logou kai aitias arxisete na
me pirobolite me ta sxolia kai tin kritiki
sas.

Para9eto edo ta flegonta simeia
a)   Exases to zhtoumeno. <--- Epi9etiko (sto proto mail)

b)   Den exei tosh shmasia alla na akribologoume ki olas :->
         ----^---Epi9etiko (deutero mail)

c)   Tou eipes pws na brei to IP pou exei to netcafe sto opoio ka8etai.
      (auto katalabes esy)

To poios akribologi h oxi den xriazete na to ypodikniete.
Kalitera na afinete ton ka9ena na bgazei ta simperasmata tou,
me tin dikia tou krisi, basizomenos sta epixirimata sas.
To idio isxyei kai gia to pios exei xasei to zitoumeno pou
itan h "aitia" tis arxikis parembasis sas, sto en logo thread.

O kodikas kalis simperiforas toulaxiston opos ton antilambanome ego
leei:

1) Ean exete kati kalitero na protinete se ena thread,
   na to kanete.

2) apofeugete na sxoliazete tin "poiotita" ton apantiseon pou
   exoun dosei alla meloi tis listas eidika otan auto empipti
   stin ypokeimenikotita sas, kai eseis den exete na protinete
   tipota kalitero. Diaforetika pigente stin periptosi [1]

3) Ean gia opoiodipote logo, ksekinisate mia antipara9esi, afiste
   tin dinatotita ston aminomeno na exei isari9mes apantiseis
   sta sxolia sas, kai min prospa9ite na exete panta kai tin
   proti ALLA kai tin teleutaia koubenta, dioti kindineuei
   h lista olokliri apo tetoites taktikes.

4) To [3] apotelei kodika deontologias se opoiadipote dimosia
   sizitisi eite ginete grapta se mailing lists eite proforika
   se dimosious xorous.

----telos "ypokeimenikou" kodika kalis symperiforas

H diki sas sinisfora sto idio thread sto opoio dex9ika kai ego tin
(kaloproereti?) epi9esi sas itan apo ti 9imame kati gia ton Babili?
(synxoreste me se auto to simeio ean den 9imame kala)

Anaferome se ekeini tin sizitisi pou eixate piasei gia tin "poiotita"
ton netcafe me aformi tin erotisi pou eixe ginei gia to pos kapoios
mporei na brei an kapoio IP proerxete apo netcafe H oxi.
Den 9a sxoliaso omos ean eixate xasei H oxi to zitoumeno,
dioti den mou peftei logos.

Sas parakalo min mou apantisete ksana me mellontiko sas email, ean
pisteute oti to [4] einai endiksi kalis simperiforas kai kaloproeretis
sizitisis. Epipleon sas leo eilikrina oti den exo pro9esi na sas piso
gia auta pou ypostirizo, mporoume na simfonisoume oti diafonoume.

Eite dialeksete na apeu9in9ite ksana se mena me epomeno sas mail, Eite oxi
ego den prokeite na sinexiso auto to thread.-
(teleia kai paula)

TELOS

k.th.