Provlima me Web Server piso apo NAT router

Nikolaos Beglitis nikolaos.beglitis at imperial.ac.uk
Sun Mar 13 08:27:50 EET 2005

Έχε υπόψην σου πως το upload που έχεις με την ADSL σου είναι
maximum 15 kb/sec. Αυτό σημαίνει πως μάλλον δεν μπορείς
να βάλεις καμιά ιδιαίτερη σελίδα γιατί θα σέρνεται. Και επειδή
οι περισσότεροι έχουν πλέον καλές συνδέσεις στο δίκτυο, με τον
ένα η τον άλλο τρόπο, είναι και λίγο κακομαθημένοι.

Επίσης σταμάτα να κάνεις διαφήμηση της σελίδας σου εδωπέρα.

Από εκεί και πέρα νομίζω  πως το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι το
εξής:

Καταρχάς άσε τον apache στο PC σου στο port 80. Το τι κάνει η Vivodi
και το τι κάνεις εσύ στο εσωτερικό σου δίκτυο είναι δυο διαφορετικά
πράγματα. Δοκίμασε να δεις την σελίδα πηγαίνοντας στο http://10.0.0.3
όπως λες. Εάν βλέπεις την την default σελίδα του apache σημαίνει
πως δουλεύει σωστά. Από εκεί και πέρα το πρόβλημα δεν ειναι linux
specific
οπότε είναι μάλλον offtopic.

Επίσης, μην περιμένεις από το εσωτερικό σου δίκτυο να δεις οτιδήποτε
κάνοντας κάτι σαν http://ip_assigned_by_vivodi h' telnet
ip_assigned_by_vivodi
κτλ. Θα πρέπει να βρείς ένα μηχάνημα που είναι κάπου αλλού για να το
δοκιμάσεις.

Τέλος, κόψε τον DHCP Server. Το οτι υπάρχει και δουλεύει δεν νομίζω πως
αφορά
ένα δίκτυο με ένα μηχάνημα. Καλύτερα να ορίσεις 2 IP static για δική
σου ευκολία.

Νίκος.