Provlima me Web Server piso apo NAT router

Leonidas Tsampros ltsampros at upnet.gr
Sat Mar 12 17:06:13 EET 2005

On Sat, Mar 12, 2005 at 12:51:08PM +0200, Richard Anderson wrote:
> Xmmm, ta dokimasa kai go ola auata alla tipota dystyxos, den paizei....
>
> o firefox kanei timeout. :(
>
> ti na ftaiei den mporo na katalavo.....
>
> ton httpd.conf pos ton exeis rythmsimeno?
>
> egw ws:
>
> # Change this to Listen on specific IP addresses as shown below to
> # prevent Apache from glomming onto all bound IP addresses (0.0.0.0)
> #
> Listen 127.0.0.1:80

Nomizw pos afto einai to lathos. Prepei ekei na toy valeis tin ip toy
interface poy einai sindedemeno sto modem soy. ara afto as ginei:
Listen	10.0.0.1:80

> # If your host doesn't have a registered DNS name, enter its IP address here.
> # You will have to access it by its address anyway, and this will make
> # redirections work in a sensible way.
> #
> ServerName localhost:80
Ego afto to exo commented out.

> ps1: Vivodi exo kai gew kai speedtouch 530 :-)

Ke egw to idio

> ps2: Einai alitheia pos i vivodi mplokarei 80,25 kai 110?
Ne einai alitheia oti ta kovei sto proigoymeno mail soy eksigisa pos
to ekana.
> ps3: to http://10.0.0.1 paizei se esena?

[gaghiel at bifteki]~ $ ifconfig em0
em0: flags=8843<UP,BROADCAST,RUNNING,SIMPLEX,MULTICAST> mtu 1500
        options=b<RXCSUM,TXCSUM,VLAN_MTU>

> ps4: giati emena prin 2 meres o built-in dhcp server mou alalxe tin ip
> address apo 10.0.0.1 -> 10.0.0.3 giati?

Agnostai ai voulai toy speedtouch 530.

Episeis exo tin entiposi pos an pas na kaneis access mesa apo to
esoteriko soy diktio to "real ip" soy stin 80 isos na se vgalei sto
web interface gia na rithmizeis to modem. However kai tin sosti porta
an doseis 90, 95, (poy exeis rithmisei sto NAPT sto modem), an valeis
pali se kapoion browser tin "real ip:port" nomizw oti kai pali tha
kanei timeout enw oi alloi apeksw tha to vlepoyn kanonika. Afta.!

Kali tixi man.