Mia diapistosh gia to flame (Freebsd)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Mar 12 05:33:21 EET 2005

On 2005-03-11 22:44, Agath_Xatzim <zkom.xl at gmail.com> wrote:
>Konstantinos Peletidis(kpeletidis at dsl.pipex.com)@Fri, Mar 11, 2005 at 05:13:47PM +0000:
>
> Το κρίμα στο λαιμό σου κύριε Πελετίδη για το εκτός θέματος μύνημα.
> ##################################
> Για FreeBSD 5.3 standard εγκατάσταση.
>
> Για την κονσόλα προσθέτουμε στο /etc/rc.conf
> ####################
> keymap="el.iso07"
> font8x14="iso07-8x14"
> font8x16="iso07-8x16"
> font8x8="iso07-8x8"
> #####################

Σωστός :-)

Αδιάντροπη-αυτοπροβολή:
-----------------------

Όποιος έχει συνηθίσει στο look & feel του grfixed font, που είχε το
greek-console σε Linux, μπορεί να χρησιμοποιήσει ακριβώς το ίδιο font
και σε FreeBSD, αντιγράφοντας το αρχείο grfixed-8x16.fnt[1] στον
κατάλογο /usr/sharea/syscons/fonts και θέτοντας στο rc.conf του το
αντίστοιχο font* var:

	font8x16="grfixed-8x16"

[1] Το font υπάρχει εδώ:
http://people.freebsd.org/~keramida/files/grfixed-8x16.fnt

Ένα keymap που χρησιμοποιώ πολλές φορές εγώ, επειδή μου αρέσει να αλλάζω
μεταξύ Ελληνικών/Αγγλικών με το Left_Alt+Shift είναι το εξής:

http://people.freebsd.org/~keramida/files/keramida.el-iso.kbd

Τώρα μένει να πείσω τον Andrey Chernov ή κάποιον άλλο src-committer να
τα κάνει και commit, γιατί τα έχουν γράψει στα παλαιότατα των παλιών
παπουτσιών τους εδώ και χρόνια -- κι ας έχω κάνει submit PR [2] για να
μην καταχραστώ το commit access μου :-(

[2] http://www.FreeBSD.org/cgi/query-pr.cgi?pr=40552

> Επειδή προφανώς δεν κάνω για συγγραφέας Howto,ας πάρει κάποιος την
> πρωτοβουλία να διορθώσει το κείμενο (για τυχόν λάθη) να το βάλει σε
> μια λογική σειρά και μακάρι να προστεθούν και άλλα σχόλια.  Αλήθεια
> υπάρχει ¨ενεργή" freebsd-greek λίστα;

Μια ολόκληρη λίστα για τα 5 άτομα που έχουν κατά καιρούς πει ότι
χρησιμοποιούν FreeBSD? :P

> Κύριε Κεραμίδα συγνώμη για το offtopic μήνυμα, ίσως θα έπρεπε να ναι
> αρχικό μήνυμα, αισθανθείτε όμως ελεύθερος να το μετακινήσετε με τον
> κατάλληλο τίτλο.

LOL.  Ok, ok δεν χάλασε κι ο κόσμος.  Τώρα που άρχισες να χρησιμοποιείς
FreeBSD, αν σε καταφέρω να γράφεις και στον Emacs, υπόσχομαι να μην
είμαι μπάσταρδος FreeBSD user from hell!